GY.I.K.

Kedves Érdeklődő!

Ezen az oldalon a futárszolgálattal kapcsolatos kérdéseket szedtük össze. Amennyiben az alábbiakban nem talált Önnek megfelelő választ, kérem, hívja segítőkész ügyfélszolgálatunkat a 06-1/347-02-67, 06-1/347-02-68-as telefonszámokon.



Mennyivel előbb hívjak futárt?

A futár kolléga 30 percen belül felveszi Önnél a küldeményt a megrendelés rögzítése után. A felvételi idő némiképp módosulhat a forgalmi helyezet, illetve az aktuális leterheltség függvényében. Amennyiben a küldemény a megrendelés leadásakor még nincs kész, kérjük, azt jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Tudok időpontra rendelni futárt?

Természetesen van lehetőség adott időpontra, vagy idő-intervallumra történő rendelésre. A munkaidőn kívüli időpontokról, legyen szíves, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

Meddig tudok futárt rendelni?

Ügyfélszolgálatunk a megrendeléseket munkanap 8:00 és 18:00 között tudja fogadni. Munkaidőn kívül ügyeleti rendszerben dolgozunk előzetes igény alapján.

Mennyi idő alatt kézbesítik a küldeményt?

A motoros küldeményeket Budapest területén a lehető legrövidebb idő alatt, de legfeljebb 2 órán belül kézbesítjük. Amennyiben Önnek ettől gyorsabb szolgáltatásra van szüksége, akkor ajánljuk figyelmébe a KunExpressz szolgáltatást, melynek keretében a megrendeléstől számított 1 órán belül kézbesíti futár kollégánk a motoros küldeményét.

Hogyan csomagoljam a küldeményt?

A küldemény csomagolása közös érdekünk. A küldemények sokszínűsége miatt a csomagolásra nem tudunk lehetőséget biztosítani, ezért kérjük kedves megrendelőinket, a csomagolás elégséges mivoltáról legyenek szívesek gondoskodni. A küldeményt minden esetben úgy kell csomagolni, hogy azt a külső behatásoktól megóvja. A különleges bánásmódot igénylő küldeményekről, kérjük a megrendelés leadásakor, tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat. A „Törékeny”, valamint a „Fraigle” felirat a küldeményt nem védi meg.

Melyik küldeményhez milyen futárt rendeljek?

A kis méretű küldeményekhez (35*20*20 cm / 5 kg) motoros-; a nagyobb, sérülékeny, illetve értékes eszközök (laptop, LCD monitor) szállításához autós-; egy átlagos személyautó befogadó méreténél több, illetve 150 kg-nál nehezebb küldeményhez (max. 500 kg, illetve 1 EUR raklap) puttonyos futárt ajánljuk figyelmébe.

Motoros futárt rendeltem, de autós futár jött érte. Többe kerül ez nekem?

A válasz egyértelműen nem. A gyorsabb kiszolgálás érdekében küldünk Önhöz autós futár kollégát. A diszpécser az adott forgalmi szituációkat, illetve a leterheltség figyelembe vételével irányítja a futárokat, hogy a megrendelőink igényeinek maximálisan meg tudjunk felelni.

Milyen módon tudom rendezni a kézbesítést?

Külön megállapodás (szerződés) megléte esetén átutalással, minden más esetben az ÁSZF értelmében készpénzzel kell rendezni a kézbesítést.